لگال دانلود

اشتراک گذاری:

برای دانلود با سرعت بالا حتما از آی پی ایران استفاده کنید

قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

اطلاعات بیشتر

قسمت هفتم سریال ملکه گدایان با کیفیت بلوری

قسمت 7 سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده

قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

 

نام : ملکه گدایان

ژانر : اجتماعی , درام , خانوادگی

ساخت : 1399

انتشار : 1399

زمان هر قسمت : 60 دقیقه

تعداد قسمت ها : 30 قسمت

کیفیت : BluRay

فرمت ویدئو: MP4

محصول : ایران

نویسنده : حامد افضلی , امین محمودی

تهیه کننده : رحمان سیفی آزاد , علی طلوعی

کارگردان : حسین سهیلی زاده

بازیگران : باران کوثری , پانته آ بهرام , فرزاد فرزین , آرمان درویش , محمدرضا غفاری , رضا بهبودی , الهام کردا , علی اوجی , یسنا میرطهماسب , رویا نونهالی , سولماز غنی , بهشاد شریفیان , علی صلاحی , عرفان ناصری , الهام شعبانی , شبنم قربانی , مریم سرمدی , نورا محقق

 

خلاصه داستان :

داستان سریال در مورد جوانی به نام البرز است که در دوران کودکی به دلیل یکسری از اتفاقات به آلمان فرستاده می شود و در آنجا زندگی و تحصیل می کند. اینک که البرز شیمیدانی خبره است تصمیم می گیرد تا با دختری به نام سارا که برای درمان پدرش توسط خسرو، پدر البرز به آلمان فرستاده می شود، ازدواج کند ولی لحظه ای که در ترکیه همه منتظر رسیدن خسرو برای مراسم عقد هستند، خبر به کما رفتن خسرو را به آنها می دهند. البرز بعد از شنیدن این خبر به‌ دنبال راهی برای اینکه غیرقانونی به ایران برگردد و به دیدار پدرش برود. اما هیچ چیز آنگونه که او می خواست پیش نمی رود و بعد از ورود او به ایران کسی او را به یاد ندارد و همه او را با نام دیگری یعنی فرهاد بابایی می شناسند. حال البرز در تلاش است تا هویت از دست رفته خود را بدست آورد که در این راه با یکسری از حوادث و اتفاقات مواجه می شود که….

 

 

قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

درباره سریال

سریال ملکه گدایان محصول سال 1399 است که به کارگردانی حسین سهیلی زاده و نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی ساخته شده است. این سریال ژانری درام – اجتماعی و عاشقانه دارد و علی طلوعی تهیه کنندگی سریال را برعهده دارد. از بازیگران سریال میتوان به باران کوثری – رویا نونهالی – آرمان درویش – سولماز غنی – الهام کردا – شبنم قربانی – فرزاد فرزین – محمدرضا غفاری – پانته آ بهرام – امین بهبودی – یسنا میر تهماسب – بهشاد شریفیان – علی اوجی و…. اشاره کرد. شما می توانید نسخه فول اچ دی و همچنین نسخه کامل این سریال جذاب و زیبا را با اینترنت نیم بها از سایت لگال دانلود، دانلود کنید.

 

 

 

اطلاعات پشتیبانی خرید
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 02166066143 | ایمیل salamcinama@gmail.com | تلگرام @salamcinama_help

در صورت هرگونه مشکل در خرید لطفا با یکی از اطلاعات پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را دنبال کنید

لگال دانلود را در شبکه های اجتماعی برای دریافت آخرین ارسالهای سایت دنبال کنید.

آخرین نوشته ها