لگال دانلود

اشتراک گذاری:

برای دانلود با سرعت بالا حتما از آی پی ایران استفاده کنید

فیلم آواز در خواب

اطلاعات بیشتر

فیلم آواز در خواب با لینک مستقیم

فیلم آواز در خواب به کارگردانی آرش سجادی حسینی

فیلم آواز در خواب

 

نام اثر : آواز در خواب

ژانر : کمدی , خانوداگی

نوع فیلم : سینمایی

محصول : ایران

مدت زمان : 89 دقیقه

مخاطب : بزرگسالان

تاریخ تولید : 1397

تاریخ انتشار : 1398

فرمت تصویر : MP4

کیفیت تصویر : HD

نویسنده و کارگردان : آرش سجادی حسینی

تهیه کننده : فرهاد گلی

بازیگران : حمید لولایی , رضا شفیعی جم , نادر سلیمانی , علیرضا میرصادقی , شهرزاد کمال‌زاده , رضا رضایی , علی یداللهی , ساناز سماواتی و..

 

خلاصه داستان

داستان فیلم در مورد صاحب فروشگاهی عتیقه فروشی به نام فتحی است، فتحی فردی بسیار خسیس است که خیرش به کسی نمی رسد و فقط به دنبال پول و ثروت است تا اینکه مدتی او فقط هنگام خواب شریکش را در خواب می بیند که به او خاطراتی که باهم داشته اند را یادآوری می کند ولی فتحی توجهی به خواب هایش نمی کند ولی شبی که شریکش او را در خواب با واقعیت های آینده اش روبرو می کند، فتحی بعد از دیدن آن اتفاقات تصمیم می گیرد تا خود را تغییر دهد و…

 

درباره فیلم

فیلم آواز در خواب فیلمی ایرانی با ژانری کمدی که محصول سال 1397 است و در سال 1398 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی آرش سجادی حسینی انجام شده است. از جمله بازیگرانی که در این فیلم بازی می کنند می توان به حمید لولایی – رضا شفیعی جم – ساناز سماواتی – نادر سلیمانی – نرگس امینی – شهرزاد کمال زاده و…. اشاره کرد. تهيه کنندگی این فیلم توسط فرهاد گلی و مجری تهیه کنندگی شده و موسسه طرح نیز کامبیز بابایی می باشد و افق رسانه پاسارگاد آن را ارائه داده است تا برای شبکه نمایش خانگی آماده شود. شما می توانید نسخه فول اچ دی و همچنین نسخه کامل این سریال جذاب و زیبا را با اینترنت نیم بها از سایت لگال دانلود، دانلود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را دنبال کنید

لگال دانلود را در شبکه های اجتماعی برای دریافت آخرین ارسالهای سایت دنبال کنید.

آخرین نوشته ها