لگال دانلود

اشتراک گذاری:

برای دانلود با سرعت بالا حتما از آی پی ایران استفاده کنید

دانلود قسمت دوازدهم سریال هیولا

اطلاعات بیشتر

قسمت دوازدهم سریال هیولا با لینک مستقیم

قسمت 12 سریال هیولا با کیفیت BluRay

دانلود قسمت دوازدهم سریال هیولا

 

نام : هیولا

ژانر : خانوادگی, کمدی

ساخت : 1397

انتشار : 1398

تعداد قسمت ها : 19 قسمت

زمان هر قسمت : 60 دقیقه

کیفیت : BluRay

فرمت تصویر : MP4

محصول ایران

کارگردان : مهران مدیری

تهیه کننده : مصطفی احمدی

نویسنده : پیمان قاسم خانی

بازیگران : مهران مدیری, فرهاد اصلانی, شبنم مقدمی, گوهر خیراندیش, سیما تیرانداز, شیلا خداداد, محمد بحرانی, میرطاهر مظلومی, نیما شعبان نژاد, عزت اله مهرآوران, فرزین محدث, افشین زینوری, محسن قاضی مرادی و….

 

خلاصه داستان :

داستان سریال در مورد خانواده ای به نام شرافت است که همانند معنی خانوادگی آنها از خانواده ای اصیل و شریف می باشند که نسل به نسل انسانهایی با وجدان هستند که به مال دنیا چشم داشتی ندارند. پدر خانواده به نام هوشنگ شرافت معلمی ساده است که همراه خانواده ای که دارد زندگی آرامی دارد ولی مادری مریض دارد که در همه حال باید بفکر او باشد و زمان پایان داروهایش باید از دیگر مخارج بگذرد و داروهای او را تهیه کند، آنها با تمام مشکلات مالی که دارند به زندگی خود راضی اند ولی زمانی که هوشنگ شرافت از دانش آموز تنبل خود در روز معلم هدیه می گیرد همه چیز تغییر می کند و….

 

قسمت دوازدهم سریال هیولا

 

درباره سریال

سریال ایرانی هیولا محصول سال 1397 است که توسط مهران مدیری کارگردانی شده است. نویسندگی این سریال را پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی اش را سید مصطفی احمدی برعهده دارند. مدیری و قاسم خانی در سریال های بی نظیری چون پاورچین – مرد هزار چهره و شب های برره که بایکدیگر همکاری داشتند تا چند سالی کاری از آنها مشاهده نشد تا اینکه این دو با مجموعه بی نظیری دیگری که این سریال است همکاری کردند. این دو در این سریال سعی کردند مسایل روز جامعه را به شیوه طنز بیان کنند و درواقع ژانر آن یک طنز و کنایه های سیاسی دارد. از جمله بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند می توان به مهران مدیری – فرهاد اصلانی – شبنم مقدم – شیلا خداداد – گوهر خیراندیش – سیما تیرانداز – محمد بحرانی – محسن قاضی مرادی – عزت الله مهرآوران – افشين زینوری – فرزين محدث – نیما شعبان نژاد و… اشاره کرد.

 

 

اطلاعات پشتیبانی خرید
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 02126290305 | ایمیل upera.co@gmail.com | تلگرام @srmweb

> در صورت هرگونه مشکل در خرید لطفا با یکی از اطلاعات پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

دانلود قسمت دوازدهم سریال هیولا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را دنبال کنید

لگال دانلود را در شبکه های اجتماعی برای دریافت آخرین ارسالهای سایت دنبال کنید.

آخرین نوشته ها