لگال دانلود

اشتراک گذاری:

برای دانلود با سرعت بالا حتما از آی پی ایران استفاده کنید

قسمت بیست و یکم سریال مانکن

اطلاعات بیشتر

قسمت بیست و یکم سریال مانکن با لینک مستقیم

قسمت 21 سریال مانکن

قسمت بیست و یکم سریال مانکن

 

نام : مانکن

ژانر : درام, اجتماعی

ساخت : 1397

انتشار : 1398

تعداد قسمت ها : فصل اول 26 قسمتی

پخش : شبکه نمایش خانگی

زمان هر قسمت : 50 دقیقه ای

کیفیت : BluRay

فرمت ویدئو: MP4

محصول ایران

کارگردان : حسین سهیلی زاده

تهیه کننده : ایرج محمدی

نویسنده : بابک کایدان

بازیگران : امیرحسین آرمان, نازنین بیاتی, محمدرضا فروتن, فرزاد فرزین, مریلا زارعی, حسین پاکدل, بهشاد شریفیان, نفیسه روشن, علی فرهنگی, رابعه مدنی, پانته‌آ کی‌قبادی, بهزاد محسنی, بهزاد خلج, الهام پاوه نژاد, رضا توکلی, همایون ارشادی, لیندا کیانی, شبنم قلی خانی, عارفه معماریان و محمد صادقی

 

خلاصه داستان :

سریال ایرانی مانکن، سریالی عاشقانه و رمانتیک که در مورد زوجی عاشق به نام های کاوه و همتاست. کاوه و همتا علاقه ی زیادی به هم دارند ولی مانند هر عشق دیگری مشکلاتی وجود دارد که باعث امتحان این عشق می شود. این دو درگیر مشکلات اقتصادی و اجتماعی هستند که سعی دارند علارغم این مشکلات برای تداوم عشق بی نهایت شان همه چیز را به جان بخرند ولی این عشق ازبین نرود و….

 

تصاویر سریال

 

[jwp-video n=”1″]

 

قسمت بیست و یکم سریال مانکن

درباره سریال

سریالی اجتماعی و عاشقانه است که توسط حسین سهیلی زاده کارگردانی شده که اولین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است. این سریال همچنین به تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی بابک کایدان است. از بازیگران این سریال می توان به مریلا زارعی – محمدرضا فروتن – فرزاد فرزین – نازنین بیات – لیندا کیانی – الهام پاوه نژاد – شبنم قلی خانی – نفیسه روشن – امیرحسین آرمان – همایون ارشادی سلام … اشاره کرد. داستان سریال در مورد روابط عاشقانه است و همچنین نابرابری اقتصادی در قشرهای مختلف جامعه می باشد که چگونه این موضوع در روابط عاشقانه موثر است. شما می توانید نسخه فول اچ دی و همچنین نسخه کامل این سریال جذاب و زیبا را با اینترنت نیم بها از سایت لگال دانلود، دانلود کنید.

 


 

 

قسمت بیست و یکم سریال مانکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را دنبال کنید

لگال دانلود را در شبکه های اجتماعی برای دریافت آخرین ارسالهای سایت دنبال کنید.

آخرین نوشته ها